Navigci

Ingyenes tanszercsomag

Tisztelt Szülõ / Tisztelt Gondviselõ!

Tájékoztatjuk, hogy az RSZTOP-2.1.1-16-2017-00001 azonosítószámú „Alapvetõ fogyasztási cikkek biztosítása szegény gyermekes családok számára” címû projekt keretében a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetû 1-8 évfolyamos tanulók részére a 2021/2022 tanévben is tanszercsomagok osztására kerül sor. A projekt által érintett intézmény képviselõjeként tájékoztatom, hogy az Ön által képviselt gyermek(ek) számára is kiosztásra kerül az ingyenes tanszercsomag. Az elõbbiekre való figyelemmel jelezzük, hogy Ön által képviselt gyermek(ek) számára az alapvetõ tanszereket tartalmazó tanszercsomag megvásárlása erre a tanévre nem szükséges, mivel azt az Állam biztosítja Önöknek.

A csomagok osztása a tervek szerint a 2021/2022 tanév kezdése elõtt, de legkésõbb a tanév elsõ hetében megtörténik, az osztás helyérõl és pontos idejérõl a késõbbiekben fogjuk értesíteni.

Tájékoztatjuk, hogy a Projektben foglalt jogosultsági feltételeknek történõ megfelelés alátámasztására a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetrõl kiállított igazolás szolgál, amit a tanszercsomagok átvételekor az intézmény dolgozói kérhetnek. A jogosultsági feltételeknek való megfelelésre vonatkozóan a tanszercsomag átvétele során az átadásátvételi jegyzõkönyv aláírásával egyidejûleg nyilatkozatot is tesz. Tájékoztatjuk, hogy a tanszercsomag átvételéhez a gyermek TAJ száma és OM (oktatási) azonosítószáma is szükséges, így az átvételkor ezen igazoló iratokat kérjük, hozza magával. A tanszercsomagok az átadás-átvételi jegyzõkönyvben foglalt adatok megadását követõen, a kedvezményezett gyermek képviseletében a törvényes képviselõ (szülõ) vagy gondviselõ által történõ aláírást követõen vehetõk át. Tájékoztatjuk, hogy az átadásátvételi jegyzõkönyvben megadott személyes adatokat a Klebelsberg Központ kizárólag az RSZTOP-2.1.1-16-2017-00001 azonosítószámú Európai Uniós projekt megvalósításával összefüggõ feladatainak végrehajtása céljából kezeli, az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, rendelkezéseinek megfelelõen, a projekt zárását követõ fenntartási idõszak végéig.

Sikeres tanévet kívánunk! Ammenyiben kérdései lennének, kérjük forduljanak bizalommal intézményünkhöz.


Ingyenes tanszercsomag

nyári ügyelet az iskolában

Iskolánkban a nyári ügyelti napok

június 30,

július 14. és 28.

augusztus 11. 


Idegen nyelvi felmérés eredményei


Jelenléti oktatás alsó tagozaton

Kedves Szülõk!

A Kormány döntése értelmében 2021. április 19-tõl az 1-4. évfolyam rendes munkarendben folytatja tanulmányait. Az 5-8. évfolyamnak folytatódik a tantermen kívüli, digitális oktatás.

A tanulói hiányzásokkal kapcsolatban rugalmasan járunk el, de a hatályos jogszabályok alapján. Alapos indokkal kérheti a szülõ, hogy a tanuló távolmaradása igazolt legyen. A 250 órát meghaladó hiányzás esetén elõfordulhat, hogy osztályozóvizsgával teljesítheti a gyermek a félévet.

A jelenléti oktatás mellett az alsó tagozaton nem tudjuk vállalni a párhuzamos digitális oktatást. Az otthon maradottak a Kréta naplóból tájékozódhatnak a tananyagról és a házi feladatról (ez minden óránál megtalálható lesz).

Kérem segítségüket és együttmûködésüket.

Jó egészséget kívánok:

Szabó Éva


Beiratkozás tudnivalók

Tisztelt Szülõk!

 

A kormányhivatal tájékoztatása szerint minden 2015.08.31-ig született gyermeket be kell íratni a lakóhelye szerint illetékes- vagy választott iskola 2021/2022 tanév elsõ évfolyamára. Az idei évben ez kétféle képpen lehetséges:

  • elektronikusan 2021.04.10-2021.04.16-ig  a http://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap  felületen
  • személyesen, elõzetes telefonos egyeztetés alapján a járványügyi szabályok betartásával

 

Az elektronikus beiratkozás esetén az eredeti dokumentumok bemutatására 2021.09.01-ig kerülhet sor.

Személyes beiratkozás esetén a következõket hozza magával:

A dokumnetumok (szakkörök, hit- és erkölcstan stb.) természetesen az iskolában is kitölthetõek

A személyes beiratkozás helye: iskolatitkárság. Bejárat a templom felõli bejáraton (kaputelefonon becsengetni). Érkezés az egyeztetett idõpontban.

Online beiratkozás esetén a fenti nyilatkozatokat kitöltve küldjék el a vjaival@gmail.com elektronikus címre. A levél tárgyában tüntessék fel, hogy "Beíratkozás", valamint a gyermekük nevét.

Amennyiben a gyermek váli lakóhellyel rendelkezik, de nem a helyi iskolába szeretné beíratni, kérjük, hogy a másik iskolába történõ beiratkozáskor kérjen „Értesítés beiratkozásról” nyomtatványt és juttassa el személyesen, postán vagy emailen iskolánknak.

Várjuk szeretettel a szülõket, és szeptemberben a leendõ elsõ osztályosokat!

Vál, 2021. április 8.

 

                                                                                                          Szabó Éva

                                                                                                     intézményvezetõ


Beiratkozás tudnivalõk

Beiratkozás

Általános iskolai beiratkozás

 

TISZTELT SZÜLÕ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELÕ!

 

Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történõ általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetõség van beíratni a tanköteles korba lépõ gyermekét.

 

Az általános iskola elsõ évfolyamára történõ jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-tõl nyílik meg az informatikai lehetõség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva. Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon, e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülõ visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülõ kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen mûveletek elvégzését követõen Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába.

 

Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelezõ felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.

 

Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.

 

Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév elsõ napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett.

Idõpontot a 22/353-428 telefonszámon lehet kérni.

Legkésõbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételérõl és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.

Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára a hit- és erkölcstan vagy az etika órát választja. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján.


Pályázat a Váli Vajda János Általános Iskola Gyúrói Tagiskolájának vezetõi kiírására

Fazekas Attila vezetési programját itt ismerhetik meg.


Váli Vajda János Általános Iskola Gyúrói Tagiskola Vezetõi pályázat

Beiratkozás

Bejelentkezs
Felhasznlnv

Jelsz



Mg nem regisztrltl?
Regisztrci

Elfelejtetted jelszavad?
j jelsz krse
Pályázat